Dizajn s myšlienkou - undergroundové webstránky
Pred začatím prác na webstránke stojí grafický dizajnér pred kľúčovou otázkou – aká bude téma tejto webstránky?
V posledných mesiacoch často narážam na opakujúcu sa základnú tému westránok, a to v toľkých podobách, že som sa rozhodla niektoré z nich prezentovať naraz.
Touto témou je webstránka, ktorá je pod zemou.
Špecifické dôvody, ktoré viedli dizajnérov práve k tejto téme, nie sú pre nás dôležité. Možno sa klient zaoberá spracovaním biologického odpadu na vykurovacie pelety, banníctvom, predajom hnojív, geológiou.
Možností, ako sa k téme „stránka pod zemou“ postaviť, je nespočetne.
Jednou z možností je vziať počiatočný nápad doslovne. Bežné vertikálne rozloženie stránky si priam pýta nadzemnú časť stránky v záhlaví, a podzemnú pod ním.
Pozrime sa, ako sa s touto témou vysporiadali niektoré weby: