Pre nášho klienta Empiria Group sme vyvinuli sociálne CRM – Empiria CRM – na správu kontaktov a efektívny manažment eventov.
V Empiria CRM klient spravuje databázu desaťtisícov kontaktov celosvetovo. Okrem aktívneho získavania kontaktov sa do databázy automaticky pridávajú kontakty po vyplnení kontaktných formulárov na niektorom z prezentačných webov eventov a konferencií, ktoré Empiria Group organizuje.
Empiria CRM je prepojené na sociálne siete. Údaje o kontaktoch sa načítajú zo siete LinkedIn a administrátori môžu selektívne aktualizovať existujúce dáta. Importovať a exportovať kontakty je možné aj cez Excel. Komunikácia s kontaktmi a spolupracovníkmi sa archivuje, e-mailová cez IMAP a aj komunikácia cez sociálne siete (Facebook, Twitter, LinkedIn).
K plánovaniu eventov sa využíva tagovanie naprieč celým CRM, kalendár a zadávanie úloh. Používatelia sledujú internetové zdroje a novinky cez API služieb alert systémov. Na komunikáciu medzi používateľmi slúži firemná sociálna sieť s nástenkou a komentármi. Používatelia môžu zdieľať dokumenty v systéme vzájomne aj externe mimo CRM. Zadávané sú projekty, úlohy, míľniky. V systéme je fakturácia a generovanie reportov.
Pozrite si ďalšie informácie o našich intranetových riešeniach na mieru.
Okrem systému Empiria CRM sme pre Empiria Group vytvorili webstránku spoločnosti, webstránky konferencií MPE, mPOS a mobilnú aplikáciu MPE APP.