AlejTech/Novinky/Empiria CRM – komplexná správa kontaktov
Prejsť na navigáciu

Empiria CRM – komplexná správa kontaktov v sociálnom CRM

Empiria CRM – komplexná správa kontaktov v sociálnom CRM
28. mája 2013

Pre nášho klienta Empiria Group sme vyvinuli sociálne CRM – Empiria CRM – na správu kontaktov a efektívny manažment eventov.

V Empiria CRM klient spravuje databázu desaťtisícov kontaktov celosvetovo. Okrem aktívneho získavania kontaktov sa do databázy automaticky pridávajú kontakty po vyplnení kontaktných formulárov na niektorom z prezentačných webov eventov a konferencií, ktoré Empiria Group organizuje.

Empiria CRM je prepojené na sociálne siete. Údaje o kontaktoch sa načítajú zo siete LinkedIn a administrátori môžu selektívne aktualizovať existujúce dáta. Importovať a exportovať kontakty je možné aj cez Excel. Komunikácia s kontaktmi a spolupracovníkmi sa archivuje, e-mailová cez IMAP a aj komunikácia cez sociálne siete (Facebook, Twitter, LinkedIn).

K plánovaniu eventov sa využíva tagovanie naprieč celým CRM, kalendár a zadávanie úloh. Používatelia sledujú internetové zdroje a novinky cez API služieb alert systémov. Na komunikáciu medzi používateľmi slúži firemná sociálna sieť s nástenkou a komentármi. Používatelia môžu zdieľať dokumenty v systéme vzájomne aj externe mimo CRM. Zadávané sú projekty, úlohy, míľniky. V systéme je fakturácia a generovanie reportov.

Pozrite si ďalšie informácie o našich intranetových riešeniach na mieru.

 

Okrem systému Empiria CRM sme pre Empiria Group vytvorili webstránku spoločnosti, webstránky konferencií MPE, mPOS a mobilnú aplikáciu MPE APP.

Klient:
Empiria Events s.r.o.

empiriagroup.eu

Projekt:
CRM systém

Poraďte sa s nami o službách, ktoré potrebujete. My vám pripravíme konkrétnu cenovú ponuku.

Kontaktujte nás

Zatiaľ ďakujem, a som veľmi spokojná so stránkou. Určite vás budem odporúčať aj ďalej!

Natália Jacošová
general manager