21. februára 2013
Kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service (SPS) nás oslovila s požiadavkou na kompletný redizajn webstránky. Pôvodná webstránka prestala plniť funkciu interaktívneho komunikačného kanálu, pôsobila zastaralo a klient potreboval mať možnosť kedykoľvek meniť a dopĺňať texty na webstránke. Spolu s nedávnou zmenou grafickej identity spoločnosti prešla zmenou aj grafika webstránky.
Zadanie na grafický dizajn bolo odvážne – prezentovať Slovak Parcel Service ako tradičnú, spoľahlivú a obľúbenú značku, no moderným, dynamickým a nadčasovým spôsobom. Súčasťou grafického dizajnu sa tak okrem iného stali všadeprítomné odkazy na celé spektrum online služieb, ktoré SPS využíva na komunikáciu so zákazníkmi.
Webstránka je postavená na našom redakčnom systéme AlejTech CMS a obsahuje nasledujúce moduly: Novinky, Manažment obrázkových galérií, Kontaktný formulár, Newsletter, modul Odporučiť známemu, anglickú jazykovú verziu, Mapu stránky a mobilnú verziu stránky. Na výpočet prepravných nákladov sme naprogramovali kalkulačku s editovateľnými parametrami cez redakčný systém.
Spoločnosť Slovak Parcel Service už viac ako 20 rokov na Slovensku zastupuje americkú prepravnú spoločnosť United Parcel Service (UPS) ako jej autorizovaný zástupca. Slovak Parcel Service disponuje modernou logistickou sieťou, ktorú tvorí 25 regionálnych pobočiek a doručovateľský vozový park, ktorý predstavuje viac ako 250 kuriérskych vozidiel. SPS je najväčším súkromným prepravcom expresných zásielok v SR.